Followers

Kelas Tambahan

Assalamualaikum... Hello my blog! hehe.. this time,, saya mau crita pasal kelas tambahan kat skola tadi.. This is the first time saya sama kawan-kawan saya kene pegi kelas tambahan sebagai persediaan menghadapi PMR... ni pon dikire cam usaha lah gak an..

kelas start kol 8:15 pagi.. saye btolak dari rumah kol 7:50 pagi... dah la rumah jaoh.. klua rumah lambat lak... pastu sempat lak singgah PETRONAS ngan kedai... beli makanan ngan kertas graf.. hehe... pastu sampai kat skola kol 8:20 kot.. tak sempat lak nak tengok jam.. hehe.. first subject is GEOGRAFI... sampai kol 9:30.. pastu MATEMATIK... sampai kol 10 lebih.. pastu rehat.. makan gula2.. hehe.. kantin tutup.. nasib baik koperasi bukak.. ape-ape pon,, saya tetap tidak lapar.. sebab saya ade makanan yang beli kat kedai tadi.. haha..

dah puas rehat,, sambung kelas semula.. last subjek tok kelas ari ni is SAINS... disebabkan gula-gula ni lambat sangat nak abis,, saya makan time cikgu tengah mengajar.. hehe.. cikgu tak marah pown..

ok la.. tak mau crita panjang.. kelas abis kol 12:15 t/hari.. ok.. time's up.. sampai di sini saja.. hehe.. cite abis~

No comments:

Post a Comment