Followers

25-29 ApRiL 2011

25 APRIL 2011

BADMINTON...

hemmm.. aku klh.. 22-20, 23-21.. sedih la.. tp epi ckit coz dpt baju.. hihi... kat sane,, aku & bdk badminton always g kedai.. x kire le game dh nk start or lame lg.. muke kitowang je le yg g kedai tu.. hehe.. SDARY sume klh except ank pengetua.. die mng free.. coz lwn die x dtg.. bole le.. huh! abis je lwn badminton, ckg bwk kitowang g TESCO.. hihi.. jln2 n mkn jap.. dpt RM6.. kalo x ckp,, + duit sendiri.. kat sane,, aku jln ngan ank pengetua n 2 org bdk form 1.. kitowang jln2.. nmpk patung cj7.. aku ngan sorang bdk form 1 ni plg jakun r npk patung tu.. hihi.. RM5 lbh.. duit ade.. tp x nk beli.. hehe.. pastu, g mkn.. aku n ank pengetua mkn nasi aym,, bdk2 form 1 tu mkn sizzling.. kenyang.. abis mkn, kitowang jln2 lg.. before blk,, kitowang g toilet jap.. hehe.. pastu blk skola.. kitowang sampai skola dlm kol 2 lbh cam tu r.. kitowang solat jap kat surau skola, pastu blk.. diowang je la yg blk.. aku prepare g kem.. aku sampai skola,, bdk2 sume pelik! coz aku x g kem lg.. hihi.. cian diowang... haha..

KEM...

aku g kem kol 5 lbh kowt.. ayh aku hntr.. before g kem.. g bank jap.. pastu aku g beli SLURPEE kat seven-eleven.. hehe.. ngantok gle.. sampai kat kem tu,, bdk2 sume epi ngan kedatangan aku.. ayh aku tlg bwkkn brg aku.. koporal plak tunjukkan mane bilik aku.. best gle.. dh siap kemas brg,, aku g solat asar ngan kwn2 aku.. pastu, aktiviti mlm... kilatkan kasut.. hehe.. mkn sume beres.. abis sume,, tdow!!! hihi..

26 APRIL 2011

kitowang bgn kol 3 pg... mandi n get ready utk p'tandingan kawad..  SDARY (P) yg plg excited gle.. kitowang dh siap pakai baju kawad (no.3) awl2.. pastu, amik gambo jap.. hehe.. time nk g sarapan,, sume pandang kitowang pelik! kitowang je yg dh pakai baju tu.. hihi.. ade bdk skola lain ni tanye kwn die,, bdk SDARY kawad pg ke?? hehe.. kwn die jwb iye.. hihi.. mmg segan gle r.. kitowang je.. lps mkn, kitowang g try senjata M16.. berat uh.. utk kawad.. mule2 bdk (L) kawad.. kitowang giliran ke-3... mmg best gle.. PUAS HATI ngan persembahan kawad kitowang tu.. tp klh.. igtkn kitowang mng..  tp x... kene sabotaj... pengadil skola tu gak.. bole la mng.. hah! abis je kawad,, kitowang g msk bilik.. tdo!!! hehe... pastu, mkn,, n ikut aktiviti yg disediakan.. time mlm,, KARAOKE.. hehe.. then, tdo..

27 APRIL 2011

kitowang bgn kol 3 pg gak..get ready utk rempuh halangan n menembak.. 10(L), 10(P) rempuh halangan,, 10(L), 10(P) g menembak.. simpanan utk RH (2org, 1(L)1(P)).. menembak x tau bape.. sbb aku msk RH.. hehe.. so, x amik tau sgt yg menembak ni.. hihi..mule2.. bdk yg menembak g dulu.. kitowang yg RH ni,, sementara menuggu,, kitowang bergambo jap.. hehe.. kalo nk tgk gambo2 tu,, tgk fb sy! best time RH tu.. sume lps except yg tempat gayut cam monyet tu.... ssh.. sume tersekat kat ctu.. 2 org je lps.. kotor sume pakaian kene lumpur! pastu, kitowang mkn.. blk kem ptg.. bdk2 menembak blk mlm.. kitowang sampai kem,, bsh sume pakaian kitowan,, then,,, mkn n tdo..hihi..mlm plak,, tgk karaoke lg.. hehe..
then,, tdo!

28 APRIL 2011

ha.. time ni kitowang bgn lmbt.. kol 5 lbh kowt.. x mandi.. hihi.. ari ni kitowang x de pape except bdk2 pandu arah..  yg len sukaneka. aku x msk pape pown.. huhu..pandu arah.. bdk laki dpt NAIB JOHAN! bdk (P) dpt tempat ke-3.. tp (P) nye medal kene amik.. so,, laki je mng... bdk2 skola lain kate SDARY(P) main tpu.. kwang ajaw... jurulatih skola MRSM KEM TERENDAK  kate SDARY x sedar diri.. sebelah kitowang plak tu.. mcm CELAKA! xpe2..

29 APRIL 2011

ari last.. ari ni pon kitowang x mandi gak.. bgn lmbt.. hehe.. tp x de bau taw! kitowang dh sembur byk minyak wangi.. hehe.. KANTOI!!! kitowang ade perasmian penutup... BEST!!! rase mcm askar betol time tu.. dgn muzik yg dimainkan.. pakai baju no.3.. hehe.. aLL tHe BEST!!! ade penyampaian hadiah keseluruhan.. MRSM TUN GHAFAR BABA JOHAN KESELURUHAN.. byk gle hadiah die kebas.. time blk,, kitowang sume ucap TAHNIAH! time org tgh berucap,, aku tertdo.. hihi.. tgh ddk plak tu.. kalo diri,, pengsan kot.. hehe.. abis sume tu,, kitowang kemas n blk... kitowang blk naik truck askar.. die hntr sampai rumah.. tp aku blk ostel dulu.. ayh aku jemput..

k la.. ni je yg sempat tulis.. mak dh bsing.. hihi.. INGAT!!! kalo nk tgk gambo, tgk kat fb sy.. oh ye! jgn lupe komen! K.. thanxz~

No comments:

Post a Comment